Restructurările în România în 2025: De ce se întâmplă și ce urmează?
25 mai 2018

După ce am citit, de exemplu aici, că unele site-uri web din SUA și Asia au început să blocheze complet accesul utilizatorilor din Uniunea Europeană, cel puțin până își rezolvă problemele și se conformează cerințelor GDPR, ne-am gândit cu un dram de compasiune și la firmele românești, care văd neputincioase cum le scade vertiginos numărul abonaților la newslettere sau diverse liste de e-mail. Și-or fi spunând unele dintre ele că, deși nu e eco-friendly, poate se întorc la metodele tradiționale, de transmitere a informațiilor prin Poșta Română. Sau cu diligența!
Sau nu… Tocmai am aflat și noi ieri că, în secțiunea Piață internă, industrie, antreprenoriat și IMM-uri, a stufosului site web al Comisiei Europene, există o pagină dedicată serviciilor poștale din UE. Cele mai recente date disponibile sunt din 2016. Aici ni s-a confirmat bănuiala că Poșta Română livrează doar 33,1% din scrisori la timp, deși, sincer, chiar nu ne așteptam ca procentul să fie atât de mic. Credeam că suntem noi mai puțin norocoși, de primim plicurile aproape întotdeauna la limita datei scadente a facturii din interior. Oricum, suntem pe ultimul loc în UE (și) din acest punct de vedere. Cum se calculează indicatorii de performanță, dar și în ce țară punctualitatea poștei e aproape de perfecțiune, găsiți aici. Măcar, la noi, prețurile nu sunt foarte mari, ca în Italia…
Ne amuzam de dimineață cum ar fi ca o firmă să trimită prin Poșta Română oferte și promoții la zi, mai ales la produse alimentare. Până ajung la destinatari, se acrește și mierea! Gata, ne întoarcem în fața calculatorului, la bifat cât mai multe politici de prăjiturele, ca să nu se ajungă până acolo…
Photo by Dương Trần Quốc on Unsplash

Articole similare:
Abonează-te la newsletter: