Serviciul de outplacement este unul inovator pe piața muncii din România, fiind propus de companii suplimentar față de obligațiile legale general aplicabile. Specificul activității fiecărui client, dimensiunea proiectului sau contextul în care apare nevoia de a furniza acest beneficiu unui angajat sau unui grup de angajați necesită o intervenție adaptabilă și o experiență demonstrabilă din partea consultantului.
BPI România deține cea mai vastă experiență de consultanță în proiecte de tranziție în carieră și outplacement din România. Proiecte și referințe concrete de lucru sunt disponibile în secțiunea Studii de caz.
Pentru o calibrare optimă a programului de outplacement, BPI România oferă consultanță și recomandări potrivite atât pentru etapele anterioare separării propriu-zise (planificarea restructurării și gestionarea proiectului în sine), cât și pentru programul adaptat organizației tale.
Recomandăm ca investiția în serviciul de outplacement să fie integrată în strategia de reorganizare sau reducere țintită a efectivelor, astfel încât inițiativa și rezultatele să poată fi monitorizate și comunicate în toate etapele proiectului, atât de către management, cât și de către toți partenerii interni sau externi relevanți.
Implementarea unui astfel de program încă de la început în strategia de reorganizare are beneficii multiple: oferă un plus de siguranță foștilor angajați, securizează angajații care rămân și susține brand-ul de angajator implicat.
Indiferent dacă dorești să oferi serviciul de outplacement unei singure persoane – specialist, middle sau top manager – sau dacă pregătești un program amplu de restructurare colectivă, suntem pregătiți să ne implicăm în proiect.
„Mulțumesc pentru tot suportul acordat în găsirea unui nou angajament. A fost o perioadă foarte dificilă pentru mine, peste care am trecut mult mai ușor având alături ajutorul vostru, începând de la construirea CV-ului, urmărirea anunțurilor, recomandări, trimiterea CV-ului și, mai ales, follow-up permanent.”
— National Sales Manager, FMCG, 42 ani