Share Smart

Plan de plecări voluntare

24 octombrie 2016

Populația vizată

  • Manageri și Specialiști
  • > 40 persoane

Localizare

  • Național, România

Echipa

  • > 5 persoane

Durata misiunii

  • 2014 – 2015

Expertiză

  • OUTPLACEMENT
  • TRANZIȚIE ÎN CARIERĂ
  • CONSILIERE ȘI MEDIERE

Context

Clientul este o companie globală din industria farmaceutică, cu activități de producție și vânzare în România, lider în sectorul său de activitate.

În funcție de strategia de afaceri și de criterii de performanță individuală, în anii 2014-2015 au fost des operate schimbări semnificative cu impact numeric în organizație.

BPI România a oferit servicii de tranziție în carieră și outplacement pentru peste 40 de persoane în ultimii 2 ani, atât pentru divizia de produse farmaceutice, cât și de consum.

Servicii

Proiectul a necesitat o abordare individuală, progresivă, în funcție de numărul de candidați, de profilul lor. De la început, metodologia proiectului a prevăzut și intervenția la distanță, pentru o acoperire națională.

BPI România a conceput o metodologie unitară, aplicabilă atât pentru manageri, cât și pentru specialiști. Au fost furnizate servicii de consiliere și orientare în carieră, dar și căutarea activă a unui loc de muncă. Proiectul a pus la dispoziția candidaților acompaniați tehnici moderne de consiliere, adaptate digitalizării procesului de căutare a unui loc de muncă.

Performanța Consultantului a fost monitorizată constant pe baza indicatorilor stabiliți contractual.

Pentru Client, miza principală a fost livrarea unui serviciu de calitate, cu obiective precise de repoziționare profesională, pe măsura mărcii sale de angajator responsabil social.

Rezultat

Clientul și-a reînnoit încrederea în serviciile BPI România și a lărgit progresiv colaborarea către alte divizii din companie aflate de asemenea în procese de schimbare organizațională.

Tranziția în carieră a fost inclusă sistematic în pachetele de plecare din companie.

Peste 80% dintre salariații care au beneficiat de Programul de Outplacement au obținut o soluție profesională mulțumitoare la finalul proiectului.

Concluzii

Reputația de angajator solid, care investește în selecția și formarea profesională a angajaților a fost un element important pentru încrederea noilor angajatori în calitatea profesională a candidaților.

Flexibilitatea candidaților a fost cheia succesului în proiect. Sesiunile de consiliere în carieră oferite de Consultant și feedaback-ul permanent post-interviu au permis calibrarea așteptărilor fiecărui candidat în parte, pentru un rezultat excelent.